Zwroty/wymiany

Wymiana.

  1. Klientowi przysługuje prawo do bezpłatnej wymiany Towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.

  2. Do zachowania terminu wskazanego w pkt 1 należy odesłać Towar na adres Sprzedawcy, zgodnie z informacjami podanymi na stronie Sklepu w zakładce „Zwrot i wymiana”.

  3. Warunkiem wymiany Towaru jest nie korzystanie z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania,

  4. Sprzedawca, za pośrednictwem Konta Klienta, udostępnia Klientowi opcje szybkiej wymiany korzystając z opcji „Skorzystam z przysyłek sklepu”.

  5. Za pośrednictwem opcji, o której mowa w pkt. 5 Klient ma możliwość:

  1. wygenerować dokumentację wymiany,

  2. wydrukować etykiety do wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej,

  3. wyboru formy zwrotu pieniędzy,

  1. Gabarytu paczki z Towarem podlegającym wymianie nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg. Towar powinien zapakowany w sposób właściwy, zapewniający ochronę przed uszkodzeniem podczas transportu.

  2. Należy pamiętać o podpisaniu wygenerowanych dokumentów wymiany.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu, wynikającej z wymiany Towaru, nadpłaty w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia wysyłki nowego Towaru do Klienta.

  4. Wysokość kwoty zwrotu wynika z różnicy cen wymienianych Towarów, która została pomniejszona o koszt ponownej wysyłki Towaru do Klienta.

  5. Klient jest zobowiązany do dokonania dopłaty, wynikającej z wymiany Towaru, w terminie 7 dni kalendarzowych, od dnia nadania Towaru wraz z Formularzem wymiany na adres Sprzedawcy.

  6. Realizacja wymiany następuje z chwilą zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku wybrania płatności gotówką przy odbiorze realizacja wymiany następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę Towaru podlegającego wymianie. Sprzedawca realizuje wymianę za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  7. Koszt wymiany Towaru tj.: koszt zwrotu oraz koszt ponownej wysyłki, realizowanej przez Sprzedawcę, leży po stronie Klienta.

Prawo odstąpienia

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r., klientowi będącemu jednocześnie konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

  2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.

  3. W celu realizacji ustawowego prawa odstąpienia od umowy Klient składa Sprzedającemu jednoznaczne oświadczenie woli, przesyłając je na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej Sprzedającego.

  4. Klient może skorzystać z Oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie z formularza nie stanowi warunku do odstąpienia od umowy przewidzianego w niniejszym paragrafie.

  5. Do zachowania terminu wskazanego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną lub na adres Sprzedawcy przed jego upływem.

  6. Klient, który skorzystał z dostarczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, zostanie niezwłocznie poinformowany o przyjęciu przedmiotowego oświadczenia woli za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w Formularzu zamówienia.

  7. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

  8. Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności, o których mowa w pkt. 9, do momentu otrzymania Towaru lub potwierdzenia przez Klienta jego odesłania, w przypadku braku zobowiązania Sprzedającego do osobistego odbioru Towaru.

  9. Po odstąpieniu od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej do jego odbioru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

  10. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

  11. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

  12. Konsument ponosi odpowiedzialność jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zaufane Opinie IdoSell
4.81 / 5.00 985 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-23
Bardzo szybka i bezproblemowa realizacja zamówienia. Polecam.
2024-03-22
Szybko i sprawnie
pixel